Volkswagen Caddy Maxi 7 míst CNG DSG – další “jednorožec” :-)

Aleš Zich

Aleš Zich

Koupili jsme s klientem moc pěkný Volkswagen Caddy Maxi se 7 místy z roku 2019 a příjemně nízkým nájezdem 95tis.km. Caddy má automatickou převodovku DSG a pohání ji motor 1,4Tsi spalující CNG s výkonem 81kW.

 

Začalo to novou službou od Auto AZ

Osobní konzultace k výběru ojetého auta

Takže podobně, jako s mnohými z vás, před mnoha lety. To se mnou tito klienti, také po konzultaci co vhodného vybrat, koupili Ford Focus kombi 1.6i z roku 2007. Spokojeně s ním jezdili mnoho let, aktuálně má najeto 240tis.km a určitě ještě někomu dobře poslouží. Jen už prostě nastal čas na výměnu.

Měli samozřejmě základní představu, co potřebují, ale není úplně lehké se zorientovat v záplavě nabídek na trhu. Aby tedy vybrali optimální variantu právě pro ně, využili novou službu „Osobní konzultace k výběru ojetého auta“. Ve hře byla i nová auta jako např. Dacia Jogger. Fajn auto, akorát u něj pokulhává faktor bezpečnosti při srážce, což je pro klienty důležité. Dále třeba Peugeot Rifter, kde hrála roli mimo cenu a jiné i delší doba dodání nového auta. Bylo by cca za 10 měsíců. Zvažovali jsme tedy společně pro i proti různých variant. Nakonec jsme se shodli, že ojetá Caddy maxi v ceně kolem 0,5mil.Kč bude optimální řešení.

VW Caddy maxi se 7mi místy 1,4Tsi CNG DSG je pro rodinu optimální?

Obecně se v této kategorii vozů v současnosti nejraději držím koncernu VW. Kdo mě zná déle tak ví, že to tak zdaleka nebylo vždy. Když ale chci s někým koupit ojetinu na co nejdelší dobu a aby se „nerozpadla“ při nájezdu 150-200tis.km, jsou auta od Volkswagenu z let 2016-2020 často optimální volbou. Malou nepříjemností je, že najít pěknou Caddy maxi, nepříliš starou a s rozumným nájezdem, k tomu ještě s automatickou převodovkou, není na současném trhu ojetin snadné. Lovíte prostě ve vodách, kde se objeví sem tam zajímavý kus a ještě nevíte, jak rychle to bude.

A proč CNG, nebyl by lepší 2,0Tdi?

Asi jak pro koho. Jedno hledisko je, že auta s motorem 2,0Tdi jsou nejvíce ceněná, takže srovnatelné auto s motorem 2,0Tdi by stálo klidně o 100tis.Kč více než tohle na CNG. Další věcí je ekonomika provozu, kdy je CNG z hlediska nákladů na palivo levnější. K tomu všemu přidává i obvykle výbornou spolehlivost. Mnoho VW Caddy na CNG jezdí v různých rozvozových službách, kde najíždějí statisíce kilometrů převážně bez větších potíží. To samé stejná motorizace ve Škoda Octavia či Superb ve službách taxi atd. Pro někoho by mohla být nevýhodou trochu horší dynamika auta. Ano, 81kW s 1,4Tsi v CNG je na takové auto jen tak tak, nicméně na běžné ježdění určitě stačí.

V jakém stavu je tento kus?

Za cenu výrazně (hodně moc výrazně 🙂 ) pod 0,5mil.Kč jsme objevili parádní kousek. Tahle Caddy má plnou servisní historii ve VW servisu, kompletně původní karoserii i lak, na diagnostice čisto, bez chybových hlášení. Jízdně i prohlídkou zespodu bez výhrad. K autu jsou dvě sady kol. Část pneumatik bude potřeba výhledově obnovit, ale není to akutní a týká se to spíše letní sady.

Prodejce nechal před prodejem udělat servisní prohlídku s výměnou oleje, takže je to skutečně auto „sednout a jezdit“. V takových případech říkám sobě i klientům – co si přát víc? 🙂

A co Vy, přemýšlíte, jaké auto by bylo nejvhodnější právě pro Vás?

Využijte službu „Osobní konzultace k výběru ojetého auta“.

Těším se na Vás, AZ.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Objednávka služeb

Videoprůvodce koupí ojetiny