Asistent jízdy v pruzích, duální klima, automatická světla i stěrače, vyhřívaný volant, bezklíčkové odemykání, automatické parkování, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí a mnoho dalšího. To nezní jako běžná výbava korejského kombi nižší střední třídy. A také že není. Nejčastěji s klienty prověřujeme „korejce“ s běžnou výbavou, která stačí, ale ničím navíc moc nehýčká. Tenhle bílý krasavec je ale výjimkou. Prověřovaný kousek z roku 2014 byl navíc se zajímavým motorem 1.6 GDI o výkonu 99 kW (už jen objevit na trhu jakoukoliv pěknou benzínovou „jedna šestku“ je někdy trochu oříšek). Tohle konkrétní auto nás nadchlo nejen výbavou, ale i stavem při aktuálním nájezdu přes 170 tis. km. Ať jsme se koukli, kam jsme chtěli, včetně podvozku, auto odpovídalo velmi slušnému zacházení, nejspíš i garážování, protože i podvozek byl nadprůměrně zachovalý a minimálně orezlý. Na relativně vysoký nájezd byla úplně v pohodě spojka, celý podvozek a veškerá mechanika motoru. Auto bylo po servisu, slušně obuté, zkrátka jen sednout a jezdit. My i klient jsme z něj tedy měli velkou radost a věříme, že bude ještě hodně dlouho dobře sloužit. Naše zkušenosti s automobily značek Kia i Hyundai jsou celkem pozitivní již dlouhodobě. Jak se na tyto vozy díváte vy?