Začátek tohoto příběhu vypadá nadějně. Náš klient si nedávno v inzerci vyhlédl na první pohled krásný zánovní Opel Corsa (r.v. 2017) s nájezdem 16 tis. km. V textu inzerátu bylo auto samozřejmě vychváleno, včetně poznámky, že jde o nebouraný vůz. Předem jsme tedy prodejci zavolali a důkladně se na stav vozu přeptali. Prodejce opět tvrdil, že auto je v zánovním stavu, ať se určitě zastavíme. A jaký byl výsledek fyzické prověrky vozidla přímo v autobazaru? Zjistili jsme, že tato Corsa je po nehodě. Ránu schytal kromě jiného nosník vozu (jeho poškození vidíte níže na fotografii). A aby toho nebylo málo, také motor měl nepravidelný chod, indikující jeho poškození. A jaká byla reakce prodejce na naše zjištění? “To je nám líto…”
Naštěstí náš klient v tomto případě zaplatil díky naší nové službě Kuk na auto jen sníženou cenu a společně pokračujeme v hledání dalšího vozu. A jaké je poučení? Důvěřovat prodejci při koupi ojetiny je sice možné, ale prověřovat je ještě mnohem důležitější.