Klienti je mají rádi a my vlastně taky. Řeč je o ojetinách dovezených z Německa. Takový nákup sice vyžaduje hodně přípravy, hledání, dobrý čich a trpělivost, ale výslední krasavci za to stojí.
Na cestu do Německa jsme se vyzbrojili vlekem na auta, tzv. podvalníkem. Měli jsme totiž vytipovaných hned několik parádních kousků. Sem tam se stane, že jedeme domů s prázdnou, ne tentokrát. Šest set kilometrů do vnitrozemí Německa přineslo své ovoce.
Jeden z úlovků je trojkový Superb z roku 2016. Abych řekl pravdu, Škoda Superb pro mě osobně není žádná srdcovka. Ale když se po cestě na dálnici setmělo a rozsvítila se všechna světýlka, tak jsem si to s ním celkem užil. Romantika jak vyšitá. Tenhle úlovek si na konto připsal už něco málo přes 200 tisíc kilometrů, a přitom pořád šlape jako hodinky. Věříme, že tento dvoulitrový diesel spárovaný s automatickou převodovkou DSG dopřeje novému majiteli ještě hodně muziky.
A protože má tento Superb tažné zařízení připravené na 2 tuny váhy, tak jsme ho rovnou otestovali. Za Superb jsme zapřáhli vlek a na něj bez mrknutí oka ukotvili v Německu vybraný Volkswagen Golf VII. Zajímavá zkušenost je, že Superb v automatu a 2 tunový vlek není úplně optimální kombinace. Pro pravidelné převážení těžšího vleku bych určitě tohle auto nezvolil. Na druhou stranu příležitostný převoz zvládne v pohodě a určitě mu neublíží. Chce to i trochu řidičského citu a zkušeností.
A jako bonus pro vás jsme si vystřihli video z noční cesty po Německé dálnici. No není to krása?