Když jsme dostali zadání na tohle auto, první reakce byla: „Tak to nejspíš nepůjde realizovat.“ Auto mělo být totiž ne starší než 2014 a ideálně s nájezdem do 100 tis. km. Naše obvyklá odpověď na toto zadání bývá ve smyslu: „Může se objevit výjimka, ale počítat s tím nelze, obvyklý nájezd těchto aut bývá kolem 120 – 160 tis. km.“ Jenže jedno takové auto se na trhu zrovna objevilo. A tak jsme se vydali vstříc další výzvě, protože výjimkou nejsou u těchto vozů za 5 let provozu ani nájezdy na prahu 200 tisíc kilometrů.
Na vybraný kousek z roku 2014 s avizovaným nájezdem 90 200 kilometrů jsme se proto jeli podívat s notnou dávkou zvědavosti. Proč? Protože nezvykle nízký počet najetých kilometrů nemusí být vždy nutné plus.
Důkladná prověrka potvrdila skvělý stav vozu
Tady se ale vše povedlo. Auto už na první pohled vypadlo skvěle. A prověrka? Podvozek, brzdy, kola… Vše bez ztráty bodu. Kontrola laku prokázala jen povrchové škrábance na pravém zadním blatníku, avizované navíc prodávajícím již předem. Nepřekvapilo nás to. Na délku totiž galaxy atakuje hranici pět metrů, takže při odbočování vpravo stačí opravdu málo a patník nebo sloup označí blatník vašeho miláčka na věky. V tomto případě si chlapi v lakovně pěkně vyhráli a nechtěnou památku dokonale opravili.
Tohle sedmimístné galaxy ve výbavě Titanium je prostě super úlovek se vším všudy. Ve srovnání s běžnými Trend a Business verzemi má efektní stříbrné lišty, vyhřívání sedaček i předního skla a další vychytávky. A jak je to se sedadly v třetí řadě? To se dozvíte v našem videu z prověrky, à propos – co vy a barva tohohle fešáka? Líbí se vám?
2 Responses
Pěkný kousek! Sám zvažuju buď S-Max nebo Citroen Grand C4 Picasso (2014-). Přijde mi že S-Max už je přecejen trochu zastaralý.
Dobrý den, sháním Ford S Max od roku 2011 v benzínu, v podobném stavu jako je Výše uvedený Ford Galaxy. Dá se sehnat? děkuji za odpověď.