I tohle se někdy stane. Cesta do Německa, jedna záloha, jedna tutovka a stejně se auto nepřiveze. Vyrazili jsme do Německa pro BMW 325i z roku 2009 a nájezdem 90 tis. km. Auto bylo po prvním majiteli s vedenou servisní historií po celou dobu provozu v autorizovaném servisu BMW a ujištěním prodávajícího, že i při důkladné prohlídce uvidíme auto ve 100% stavu opticky i technicky. Těšili jsme se tedy na výjimečný krásný kousek.
Když jsme k autu přijeli, uvítalo nás opticky nádherné auto prakticky bez kosmetických vad a známek opotřebení. První dojem tedy skvělý, bohužel ten velmi brzy pokazil první start motoru. Necháme ho zahřát, projedeme se a uvidíme. Při projížďce se ozýval silný hukot od zadního diferenciálu. Uf, tak to už bylo příliš! Auto bylo za poměrně vyšší cenu blížící se 17 000 eurům a mělo být zcela bez závad. To si však představujeme jinak. Tady nebyl rozhodně stoprocentní chod motoru a zadní diferenciál byl na výměnu, takže poměrně velká investice kolem 35-50 tis. Kč ihned po koupi a potenciální riziko poruchy motoru do budoucna. Prodejce nás neustále ujišťoval, že je to naprosto normální. My ale víme své a nenecháme se komentáři prodejců příliš ovlivnit.
Jeli jsme se tedy podívat na záložní možnost ve stejném městě, obdobné BMW 330i také z roku 2009, najeto mělo mít necelých 100 000 km, ale tyto nebyly nijak doložené. Prodejce tvrdil, že je auto ve velmi dobrém stavu. Ani tady jsme ale nepochodili. Vzhledově už to bylo o něco horší, i když stále přijatelné, motor naopak o něco lepší, ale na 1A stav to také nebylo. Když se přidalo pár dalších nedostatků a nepřiznaných oprav po předchozích haváriích, bylo už bohužel jasné, že tentokrát se pojede z výjezdu do Německa s prázdnou. Věříme, že vám v brzké době ukážeme povedený kup i pro tohoto klienta. Dáme vědět.